[chrzescijanie] (brak tematu)

szymon słomczyński szymon w as.pila.pl
Sob, 25 Lis 2006, 22:02:49 CET

wolalbym Twoje wlasne zdanie uslyszec :)
wolalbym slyszec jak mozna cos zmienic
wolalbym uslyszec ze sie o to modlimy

Nie jest to zaden przytyk do Twojej wypowiedzi. domyslam sie co myslisz w
tym temacie. niestety religijnosc tez wszyscy wiedza do czego
prowadzi....ale kazdy odpowiada przed Bogiem za siebie..i za swoje serce...

czesto slysze (sam tez czasem tak mowie) ze "powinno sie cos zrobic" albo
"oni to robia tak a tak" albo "oni kazali" "oni powiedzieli" to troche tak
jakby oskarzanie kogos...tak aby go nie oskarzyc...

a jesli chodzi io autorytet...to dla mnie autorytetem jest Jezus.

To On postawil mnie w moim zborze. To On ustanowil pastorem mojego pastora.
jestem pewny obu tych rzeczy.

pozdrawiam

szymon