[chrzescijanie] Fwd: TGIF_30.09.06 Silniki pomocnicze

Piotr Zaremba (PP) zaremba w poznajpana.org
Nie, 1 Paź 2006, 07:10:08 CEST

------- Forwarded message -------
From: "Subskrypcja PoznajPana"

Wersja wygodniejsza do czytania:

http://www.poznajpana.org/articlebody.asp?id=1031
-----
Silniki pomocnicze
Hillman Os

Po śmierci Mojżesza, sługi Pana, rzekł Pan do Jozuego, syna Nuna, sługi
Mojżesza tak: Mojżesz, mój sługa, umarł. Teraz więc wstań, przepraw się tu
przez ten Jordan, ty i cały ten lud, do ziemi, którą Ja im, synom
izraelskim, daję.
Joz. 1:1-2

Start rakiety jest dla mnie naprawdę zdumiewającym zjawiskiem. Wiele ton
materiałów jest stawiane pionowo ku niebu, wraz z tonami materiału
napędowego wybuchającego w jednej chwili. Wkrótce rakieta odrzuca
pomocnicze silniki i korzysta z dodatkowych pomocniczych silników, które
przenoszą rakietę do następnej fazy lotu. Pierwsze silniki mają unikalne
zadanie . . doprowadzić rakietę do następnej fazy.

Jozue był znany przez prawie 40 lat jako "Jozue, sługa Mojżesza". Boże
przygotowanie w jego wypadku wymagało lat pozbawionej egoizmu służby,
szkolenia na pustyni i testów wiary. Te lata przygotowań były silnikami
pomocniczymi rakiety, które przeniosły Jozuego do każdej kolejnej fazy
jego rozwoju i ostatecznego powołania.

Bóg dopuszcza na nas czasy przygotowania, aby położyć fundament, na którym
On planuje budować dalej. Niektóre z tych fundamentów mogą wydawać się
mozolne i bez znaczenia, lecz te różnorodne doświadczenia są przez Boga
używane do takiego kształtowania twojego życia, aby ostatecznie mógł
przekazywać przez ciebie zaplanowane przesłanie. Bez owych fundamentalnych
doświadczeń Rzeka Jordan nigdy nie zostałaby przekroczona i nie moglibyśmy
wejść do Ziemi obiecanej.

Uchwyć się czasów pozornej bierności Boga. Również i one są pomocniczymi
silnikami popychającymi do następnej fazy twojego marszu z Bogiem.

mając tę pewność, że Ten, który rozpoczął w was dobre dzieło, będzie je
też pełnił aż do dnia Chrystusa Jezusa.
Flp. 1:6