[chrzescijanie] judaizacja chrześcijaństwa

Tomasz G tomasz303 w wp.pl
Pon, 2 Paź 2006, 19:01:17 CEST

Teraz kazdy moze sie przekonac ze przykazania obowiazywaly i obowiazuje
zawsze , serdecznie pozdrawiam ! Tomasz G

1 Moj. 2:1-3
1. Tak zostały ukończone niebo i ziemia oraz cały ich zastęp.
2. I ukończył Bóg w siódmym dniu dzieło swoje, które uczynił, i odpoczął
dnia siódmego od wszelkiego dzieła, które uczynił.
3. I pobłogosławił Bóg dzień siódmy, i poświęcił go, bo w nim odpoczął od
wszelkiego dzieła swego, którego Bóg dokonał w stworzeniu.

1 Moj. 26:5
5. Dlatego że Abraham był posłuszny głosowi mojemu i strzegł tego, co mu
poleciłem, przykazań moich, przepisów moich i praw moich.

2 Moj. 20,8-11
8. Pamiętaj o dniu sabatu, aby go święcić.
9. Sześć dni będziesz pracował i wykonywał wszelką swoją pracę,
10. Ale siódmego dnia jest sabat Pana, Boga twego: Nie będziesz wykonywał
żadnej pracy ani ty, ani twój syn, ani twoja córka, ani twój sługa, ani
twoja służebnica, ani twoje bydło, ani obcy przybysz, który mieszka w twoich
bramach.
11. Gdyż w sześciu dniach uczynił Pan niebo i ziemię, morze i wszystko, co w
nich jest, a siódmego dnia odpoczął. Dlatego Pan pobłogosławił dzień sabatu
i poświęcił go.

Mat. 5,17-19
17. Nie mniemajcie, że przyszedłem rozwiązać zakon albo proroków; nie
przyszedłem rozwiązać, lecz wypełnić.
18. Bo zaprawdę powiadam wam: Dopóki nie przeminie niebo i ziemia, ani jedna
jota, ani jedna kreska nie przeminie z zakonu, aż wszystko to się stanie.
19. Ktokolwiek by tedy rozwiązał jedno z tych przykazań najmniejszych i
nauczałby tak ludzi, najmniejszym będzie nazwany w Królestwie Niebios; a
ktokolwiek by czynił i nauczał, ten będzie nazwany wielkim w Królestwie
Niebios.

Mat. 24,20
20. Módlcie się tylko, aby ucieczka wasza nie wypadła zimą albo w sabat.

Jak. 2,8-12
8. Jeśli jednak wypełniacie zgodnie z Pismem królewskie przykazanie:
Będziesz miłował bliźniego swego jak siebie samego, dobrze czynicie.
9. Lecz jeśli czynicie różnicę między osobami, popełniacie grzech i
jesteście uznani przez zakon za przestępców.
10. Ktokolwiek bowiem zachowa cały zakon, a uchybi w jednym, stanie się
winnym wszystkiego.
11. Bo Ten, który powiedział: Nie cudzołóż, powiedział też: Nie zabijaj;
jeżeli więc nie cudzołożysz, ale zabijasz, jesteś przestępcą zakonu.
12. Tak mówcie i czyńcie, jak ci, którzy mają być sądzeni przez zakon
wolności.

Jan. 14,14-15
14. Jeśli o co prosić będziecie w imieniu moim, spełnię to.
15. Jeśli mnie miłujecie, przykazań moich przestrzegać będziecie.

Obj. 12,17
17. I zawrzał smok gniewem na niewiastę, i odszedł, aby podjąć walkę z
resztą jej potomstwa, które strzeże przykazań Bożych i trwa przy świadectwie
o Jezusie.