[chrzescijanie] batyskaf 1

Piotr Zaremba (PP) zaremba w poznajpana.org
Pią, 6 Paź 2006, 16:59:10 CEST

On Thu, 05 Oct 2006 17:39:56 +0200, <lzapart w poczta.onet.pl> wrote:

> Tylko Ci którzy uważają że prawo zostało zniesione muszą tolerować
> sprzeczność nie do rozwiązania.
> Ja osobiście trzymam się zasady Sola Scriptura i nie mogę zlekceważyć
> jakiegoś tekstu tylko dlatego że tak mi pasuje do teologii wyznawanej
> przez jakiś Kościół.
> Biblia wyraźnie mówi że:

bla, bla, bla, bracia ta sama Biblia mówi, że:

W Ps,  147 :
(19) Oznajmił swe słowo Jakubowi, Ustawy swe i prawa Izraelowi. (20) Nie
uczynił tak żadnemu ludowi,Dlatego nie znają jego praw. Alleluja

Wiec, kto się plącze w sprzecznosciach?

Pz