[chrzescijanie] Fwd: NObel z fizyki

stryjek0 w vp.pl stryjek0 w vp.pl
Nie, 8 Paź 2006, 09:54:05 CEST

Użytkownik K.i M. Stefankiewicz napisał:
>--===============0582608524==

 Od jakiego dnia nalezy liczyc nasz ludzki tydzien , bo jak sugerujesz chyba
Bog rozpoczal swoje dzielo od niedzieli.

A nastepniew czwartym dniu stworzyl slonce i ksiezyc , aby oddzielaly dni od
nocy. Wiec swoje stworzenie zaweza jedynie do naszego ukladu slonecznego. A
co z reszta?

No i ostatnie z ttymo wodami ,ktore Bogu nie wyszly jako dobre i w koncu
musial je unicestwic , wiec gdzie teraz sie znajduja , bo co raz stworzone
istnieje wiecznie.

Pozdrawiam

Jozef