[chrzescijanie] Fwd: NObel z fizyki

Piotr Zaremba (PP) zaremba w poznajpana.org
Wto, 10 Paź 2006, 00:44:52 CEST

Ja odpowiem na ostatnie pytanie:

On Mon, 09 Oct 2006 21:51:12 +0200, K.i M. Stefankiewicz
<stefankiewicz w Jezus.pl> wrote:

> No i ostatnie z ttymo wodami ,ktore Bogu nie wyszly jako dobre i w koncu
> musial je unicestwic , wiec gdzie teraz sie znajduja , bo co raz
> stworzone istnieje wiecznie.

ONe cały czas tutaj są. Gdybyś przeliczył dokładnie ilośc wody na Ziemi,
to okazuje się, że po wyrównaniu powierzchni staryczyłoby ich na pokrycie
calusieńkiej
powierzchni Ziemi kilkumetrową warstwą. Więc wszystko się zgadza.

Gdzies takie wyliczenie widziałem, ale trodno mi będzie to teraz znaleźć.
Wszystkiego jest tyle ile trzeba.