[chrzescijanie] Fwd: NObel z fizyki

Witold Jurgielewicz wjur w poczta.onet.pl
Wto, 10 Paź 2006, 09:06:19 CEST

Użytkownik K.i M. Stefankiewicz <stefankiewicz w Jezus.pl> napisał:

>Mylisz Prawo Moralne, z Prawem, które służyło usprawiedliwieniu z grzechów.
>To są dwie różne grupy Prawa, choć razem tworzą jedno Prawo
>I tak przykazanie "Nie kradnij", jeśli przestrzegasz, to nie daje Ci to
>usprawiedliwienia z innych przekroczeń. Jest to przykazanie moralne.
>Natomiast obchodzenie podanych przez Ciebie Świąt dawało usprawiedlowienie
>ze wszystkich nieumyślnych przekroczeń Prawa Moralnego. Jest to Prawo
>Ceremonialne.

Tyle, że w Biblii nie ma żadnego podziału na prawo moralne i prawo ceremonialne. To jest ludzka nauka, a ściślej - nauka KADS, nie po raz pierwszy słyszę takie tłumaczenie. Proszę mi pokazać stosowny fragment, który tak właśnie dzieli Zakon. Jeśli nie ma, to zakończmy temat.

>Są to święta dodatkowe nakazane ze wzgłedu na grzech. Gdyby
>człowiek nie zgrzeszył, świąt tych by nie było.
>Ga 3:19
>19. Na cóż więc Prawo? Zostało ono DODANE ZE WZGLĘDU NA WYKROCZENIA aż do
>przyjścia Potomka, któremu udzielono obietnicy; przekazane zostało przez
>aniołów; podane przez pośrednika.
>(BT)

A gdzie tu mowa o świętach "dodatkowych", bo nie widzę? Jest mowa o dodaniu Prawa, a nie dodaniu jakiegoś rodzaju Prawa, już nie mówiąc o jakichś "świętach dodatkowych". Bardzo mętna ta nauka i naciągana . Bracia adwentyści, trzymajcie się ściśle Biblii.

Pozdrawiam,
Witold