[chrzescijanie] Judaizacja chrześcijaństwa

Janusz i Kamilka Lasz kjlasz w wp.pl
Wto, 26 Wrz 2006, 13:30:54 CEST

Cóż gdybym był marcjonistą to może byłoby to trafne
Nie odrzucam Jana i innych pism NT
Co do Tego ze Słońcem zastąpiono Boga to nie znam Takiej Religii o zasięgu
światowym.

Co do nauk żydów to niech będą przeklęte.
Błogosławione jest słowo Boga i nauki ludzi który byli posłuszni Bogu.
Niestety nie wszyscy żydzi byli żydami a co dopiero sługami Boga żywego.
Jeśli mam się przejmować naukami żydów to, dlaczego nie greków? Wszak wiemy,
czego jedni i drudzy szukają.

Co do tego że sabat pochodzi od stworzenia to mogę jedno.
Bóg ustanowił sabat w Prawie Dla ludu Mojżesza odwołując się do SWOJEGO
Odpoczynku.
Nie do tego że WTEDY ustanowił takie prawo.
Janusz

*-----Original Message-----
*From: wspolnota-bounces w listy.kdm.pl [mailto:wspolnota-
*bounces w listy.kdm.pl] On Behalf Of Tomasz G
*Sent: Tuesday, September 26, 2006 12:13 PM
*To: chrzescijanie.net
*Subject: [chrzescijanie] Judaizacja chrześcijaństwa
*
*Witam !
*Juz Marcjon gnostyk ( II w n e ) zarzucal chrzescijanistwu judaizacje i
* zalorzyl wlasny kosciol ktory istnial do VII w ne , wierzyl On tylko w
*listy
* listy ap Pawla i ew Lukasz oraz opisma Zaratusztry , co mu odp Palikarp
* uczien ap Jana jesli wyrzucimy nauki zydow z kosciola i serca oraz ich
* samych to miesjce Jezusa Chrystusa zajmie Zaratustra a miesjcec Boga kult
* slonca i tak sie niestety stalo w IV n e ( Dzieje kosciola wyd Belona )
* serdecznie pozdrawiam ! Tomasz G.
*
*
*