[chrzescijanie] Judaizacja chrześcijaństwa

lzapart w poczta.onet.pl lzapart w poczta.onet.pl
Wto, 26 Wrz 2006, 14:58:50 CEST

Witam,

>,,Co do tego że sabat pochodzi od stworzenia to mogę jedno.
>Bóg ustanowił sabat w Prawie Dla ludu Mojżesza odwołując się do SWOJEGO
>Odpoczynku.
>Nie do tego że WTEDY ustanowił takie prawo.
>Janusz ,,

Powyzsza informacja nie jest kompletna: Gdy czytamy przykazanie o sobocie to Bog nawiazuje nie tylko do tego ze odpoczal wtedy, ale takze do tego ze juz wtedy, przy stworzeniu, ,,pobłogosławił Pan dzień szabatu i uznał go za święty,,
Moje rozumienie woli Bozej jest takie ze jesli Bog uznaje cos za swiete to i ja tez tak uznaje.
Nie wyobrazam sobie by mezowie Bozy(zydzi czy nie) nie uznawali za swiete to co Bog za swiete uznaje.
Sabat byl przez Boga poblogoslawiony i uswiecony(uznany za swiety) juz w raju i tylko ci co sie Bogu sprzeciwiali uwazali ze Bog uswieca tylko ,, sobie a muzom,,(vide Kain).

Maranatha