[chrzescijanie] Judaizacja chrześcijaństwa

Tomasz G tomasz303 w wp.pl
Pią, 29 Wrz 2006, 13:23:36 CEST

Witam !
Juz pisalem ze kazdy z nas ma prawo do wlasnych opini kazdej sprawie , ja
 uwazam w oparciu o Biblie i zdrowy rosadek ( podobnie mysli wielu zydow i
 chrzescijan ze prawo Boze dekalog obowiazuje ludzi od stworzenia swiata ,
 powtarzam wiec gdzie nie ma prawa nie ma tez przestepstwa czyli grzechu a
 grzech jest od Adama ) i to dla mnie koniec tematu a to ze Abraham ( 1Moj
26
 , 5 ) przestrzegal prawa Bozego na dlugo przed Mojzeszem tylko mi to
 potwierdza , pozdrawiam ! Tomasz G.