[chrzescijanie] Judaizacja chrześcijaństwa

Tomasz G tomasz303 w wp.pl
Pią, 29 Wrz 2006, 15:47:56 CEST

Witam !
Jeszcze jedna uwaga tak zwane nowe przykazani milosci Jezus cytuje w NT na
podstawie ST , wiec to nowe to nie nowe tylko zapomniane lub nie zrozumiane
( tak jak np pozwolenie na rozwody dane przez Boga i Mojzesza ze wzgledu na
slabosci Izraela ) ale nie tak bylo na poczatku i Jezus to wyjasnia to
jeszcze jeden dla mnie posredni dowod na to ze wiara milosc i prawo (
dekalog ) i nadzieje sa od Adama po Jezusa i beda az do konca swiata !
Serdecznie pozdrawiam ! Tomasz G.
a wy mozecie miec wlasne opinie jak i ja