[chrzescijanie] (brak tematu)

Janusz Lasz kjlasz w wp.pl
Śro, 11 Kwi 2007, 11:40:30 CEST

narodzony? tak chyba sugeruje Jan 3.5-10

> Tak, racja, zwyczajnie nie wiem jakich słów użyć.  Wierzę, że Bóg już
swoje zrobił,  teraz my albo na to odpowiadamy albo nie.

Wszystko fajnie Tylko jesli
Chrystus na krzyzu zbawil to nikt nie potrzebuje nic do tego dodawac.
Jelsi dotyczy to wszyztkich to mamy uniwersalizm

Arminianie dlatego mowia zbawienie jest na krzyzu ale dostepne jest
przez wiare. Zalezy to od czlowieka.
Kalwinisci ze zbawienie jest na krzyzu tylko dla ograniczonej liczby
ludzi wiec nie ma problemu jest ono skuteczne i wystarczajace dla tej
grupy ludzi.
Ktos powie zbawienie niedokonalo sie na krzyzu bo Jezus dokonuje czegos
dla nas w niebie teraz.

Dlatego odpowiedz na to pytanie jest istotna.

Janusz Lasz

zdaniem przebaczenie bez przeprosin sie nie liczy, tzn nie ma mocy. Ja
owszem mogę komuś przebaczyć, ale to tej osobie nic nie da, ona musi
mnie przeprosić, żeby mieć z tego błogosławieństwo.