[chrzescijanie] Irak

Ania Paciorkiewicz anna.cynthia w gmail.com
Pią, 12 Sty 2007, 09:36:15 CET

Troll to jest jakieś dziecinne określenie człowieka który tak naprawdę ma
problemy ze
sobą. Można go nielubić, ale można też mu współczuć. Ktoś kto wszędzie
widzi zło jest osobą,
która bardzo cierpi. Dlatego ja radzę wizytę u lekarza (polecam, bo leki
pomagają stanąć na nogi).
Zgadzam się żeby niepolemizować, to nie ma sensu kiedy chemia mózgu jest
zaburzona.