[chrzescijanie] poradnictwo

Robert K. robert w chrzescijanin.pl
Pią, 12 Sty 2007, 11:21:08 CET

Witaj

Jesli juz mowa o roznych problemach to szczerze polecam i polecajcie
innym wyklady, ktore beda w radio Chrzescijanin nt. poradnictwa
chrzescijanskiego.

Bylem przez 1 dzien. Dobre wyklady.
Wiecej na stronie radia (www.radiochrzescijanin.pl)
bezposrednio:
http://radio.chrzescijanin.pl/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=68704&mode=thread&order=0&thold=0

W Twoim liście datowanym 12 stycznia 2007 (09:36:15) można przeczytać:

Pozdrowienia,
 Robert K.