[chrzescijanie] Fwd: Prochy Serweta wołają przeciwko Janowi Kalwinowi

Janusz i Kamilka Lasz kjlasz w wp.pl
Nie, 21 Sty 2007, 15:29:43 CET

Kalwin i Kaczyński są dziecmi swoich czasów
TAk samo jak dawid

Wyobraźcie sobie taki artykuł":::
Początek obrazu:

Może będzie to dla ciebie zaskoczeniem ale niewielu o tym wiem Biblijny
Dawid jest zwodzicielem i heretykiem
Czy może mówic prawde w psalnmie "pan jest patserzem moim ...." skoro
zaraz potem morduje

Nie nie morduje on tego biedaka własnymi rekami nie robi tego z pobudek
religijnych
tylko umacnia swoja polityczna władze rekami innych i podo by sobie
po........

Wyobrazacie sobie ta okrtna smierc tępym miedzinym mieczem podryznano mu
gardło....
A wsyscy od niego odstapili jak od Jezusa ... Biedny Uriasz

A tu okrutnik Dawid bieże jego żone i z nia sypia cudzołosznik

Czy w zwiazku z tym psalmy które zaczynaja się od słów "Dawidowy"{.....
Sa prawdziwe
NIE to "szatańskie zwiedzenie ....."

Czy wwersety z psalmu dawidowego
5
5,12	 Lecz rozradują się wszyscy, którzy tobie ufają, Będą się głośno
weselić na wieki;Ty będziesz ich osłaniać, a ci, którzy miłują imię
twoje, będą się radować tobą.

Sa prawda ????

Koniec obrazu

I tu ator podobneko paszwila napisałby oczywiście ze nie możesz ufac
Bogu bo to napiosal BIBLIJNY MORDERCA I CUDZOŁOŻNIK

Z jednym małym ale
Miał w nim upodobanie Bóg

Janusz Lasz

Bóg osądzi Kalwina i mnie i autor tego listu

Nie wiem ilu z was oparło by się wczasch inkeyzycji aby nie sugerować
spalenia człowieka który utrzymywł że jezus nie jest Bogiem
Poglądy Serveta za wikipedia

http://pl.wikipedia.org/wiki/Miguel_Servet

"W wyniku swoich studiów doszedł do przekonania, że w ciągu trzech
pierwszych stuleci naszej ery religia chrześcijańska została skażona. Za
błędną uważał m.in. naukę o Trójcy, przyjętą wg niego w wyniku wpływu
cesarza Konstantyna i jego następców na chrześcijaństwo. Mając 20 lat,
opublikował książkę "De Trinitatis erroribus libri septem" ("O błędach
Trójcy ksiąg siedmioro" - w tym oraz innych dziełach konsekwentnie
używał imienia Bożego w formie JHWH). Ściągnęła ona na niego uwagę
inkwizycji. W swoim dziele Servet stwierdzał m.in.: "W Biblii nie ma
żadnej wzmianki o Trójcy (...). Boga poznajemy przez Chrystusa, a nie
przez nasze zarozumiałe koncepcje filozoficzne." Uznawał dogmat o Trójcy
za zagmatwany, i że Biblia nie popiera go "nawet jedną sylabą".
Chrystusa uważał za drogę, pośrednika umożliwiającego poznanie Boga, a
Ducha Świętego za czynną siłę Bożą. Servet postanowił także uznać kult
obrazów za niebiblijny. Przewidywał, że Armageddon i paruzja nastąpią
jeszcze za jego życia."

Powodzenia dla jego obrońców
Janusz Lasz

Cynthia

Nie zaprzeczasz, że Kalwin coś takiego zrobił? Spalił na stosie swojego
przeciwnika? Nie znałam tego, ale powiem wam że nic mnie nie zdziwi.
Nawet teraz są tacy ludzie. Prowadzą wielu, głosza kazania, a w sercu
mają tylko zło, nienawiść i chęć władzy nad ludźmi. Trzeba bardzo
uważać. Lepiej się od takich trzymać z daleka.

Cynthia

czuwajcie ...
www.chrzescijanie.net 2006