[chrzescijanie] Fwd: Prochy Serweta wołają przeciwko Janowi Kalwinowi

Piotr Zaremba (PP) zaremba w poznajpana.org
Nie, 21 Sty 2007, 16:01:41 CET

No, widać, Janusz, mocno Cie to "siekło" i nie wiem czy bardziej ze
względu na ulubioną doktrynę czy artykuł, czy Kalwina.
Teraz, bez inkwizycji, zaczynsz robić to samo z Serwetem,
usprawiedliwiając Kalwina,
no, dość bez sensu to jest i to jeszcze sam ze sobą. . .

> I tu ator podobneko paszwila napisałby oczywiście ze nie możesz ufac
> Bogu bo to napiosal BIBLIJNY MORDERCA I CUDZOŁOŻNIK

NIe, autor paszkwila o Dawidzie, nie doczytał do końca, ani o Dawidzie, ani
artykułu, bo różnica między nimi była taka, że jeden pokutował i jest
zapisane,
że Bóg mu przebaczył, a co do drugiego nic takiego się nie zdarzyło.
(nie zamierzam atakowac samego Kalwina, po prostu po publicznej i
całkowicie sprzecznej z Bibijnymi zasadami egzekucji konkurenta, powinna
nastąpić publiczna pokuta.

> Z jednym małym ale
> Miał w nim upodobanie Bóg

Ponieważ jego serce było pokorne i zawsze zwracało się do Boga, w takich
ludziach Bóg
ma upodobanie. Saul, który nie popełnił takiej zbrodni, upodobania nie
miał w oczach Bozych.
W pyszałkach nie. Dość kiepska to argumentacja, jak na obronę Twojej
ulubionej doktryny.

Nie wiem, czemu Cie to tak zagotowało, skoro jest to absolutnie słuszna
biblijnie doktryna jak twierdzisz i "nie ma argumentów Biblijnych na
obalenie raz w Chrystusie na zawsze w Nim"
to po co się 'strzępić' o jakiegoś gościa? Biblia obroni się sama.