[chrzescijanie] Fwd: Prochy Serweta wołają przeciwko Janowi Kalwinowi

Ania Paciorkiewicz anna.cynthia w gmail.com
Nie, 21 Sty 2007, 18:35:05 CET

Przecież ja nie bronię poglądów Serveta, nawet ich nie znałam.
Uważam za dziwne obronę tego co zrobił Kalwin, skoro zrobił źle, trzeba o
tym powiedzieć.
Co do nauki, czy jest biblija czy nie, to odpowiedź daje Biblia, a nie
człowiek i jego życie.
Jeśli Kalwin zrobił cos bardzo złego, zamordował i się nieupamiętał (czego
nie jestem pewna), to nie znaczy automatycznie, że wszystko co głosił było
złe.
Osobiście wierzę jednak że człowiek może stracić zbawienie z własnego
wyboru,  tak jak z własnego wyboru je przyjmuje lub nie.

Cynthia