[chrzescijanie] Fwd: Sądy Boże - proroctwo, S. Hanson

Piotr Zaremba (PP) zaremba w poznajpana.org
Czw, 25 Sty 2007, 14:35:07 CET

------- Forwarded message -------
From: "Nowoście ze stron Poznaj Pana"
Subject: Sądy Boże - proroctwo, S. Hanson
Date: Thu, 25 Jan 2007 09:42:08 +0100

Wersja wygodniejsza do czytanie:
http://www.poznajpana.org/articlebody.asp?id=1206
-------

Sądy Boże
Hanson Stephen

Lecz PAN trwa na wieki; ustawia na sąd swój tron
Psalm 9:8

On jest Panem, Bogiem waszym, sądy jego na całej ziemi.
Psalm 105:7

[Sąd przeciwko narodom] Iz. 34:1
Zbliżcie się, narody, aby słuchać, i wy, ludy, słuchajcie uważnie! Niech
słucha ziemia i to, co ją napełnia, okrąg ziemi i wszystko, co z niej
wyrasta!

Ten świat jest na skraju poddania go sądowi Bożemu. Narody stoją nad
czasem przepaści. Powiadam wam, że wielkie wstrząsy będą pojawiać się w
tym czasie. To Ja sprawiam, że wieją wiatry, to Ja sprawiam, że oceanu
huczą, lecz gdy ludzie widzą jak dzieje się to w naturze, sądzą, że są to
zwykłe wydarzenia i nie wiedzą, że to Ja działam za sceną.

To Ja siedzę na tronie. Przez stulecia tak było, lecz, powiadam wam, że
księga jest otwierana. Księga boskiego sądu jest otwierana. Te sądy
zostały zarezerwowane na czas ostatni. Człowiek będzie się kręcić wokół
własnych spraw, jak zwykle, i będzie myślał, że Ja nie jestem zaangażowany
w jego sprawach. Nie będę już więcej zwlekał. Być może niektórzy zobaczą
jak moją prawica wykonuje dzieła tego roku.

Stephen Hanson

Wersja wygodniejsza do czytania:
http://www.poznajpana.org/articlebody.asp?id=1207
Serca oziębły
Hanson Stephen

2 Timothy 3:1-3
A to wiedz, że w dniach ostatecznych nastaną trudne czasy: Ludzie bowiem
będą samolubni, chciwi, chełpliwi, pyszni, bluźnierczy, rodzicom
nieposłuszni, niewdzięczni, bezbożni, Bez serca, nieprzejednani,
przewrotni, niepowściągliwi, okrutni, nie miłujący tego, co dobre,...

Powiadam wam, że czasy się zmieniają. Powiadam, wam, że serca oziębną,
dzieci będą coraz bardziej i bardziej nieposłuszne rodzicom. Powiadam wam,
że nawet w kościele te rzeczy będą widoczne. Powiadam wam, że wielu
wyrzeknie się mnie w tej godzinie. Powiadam wam, że wiele miejsc czci
będzie letnie.

Przychodzę wkrótce po moją oblubienicę, lecz nie widzę, aby była gotowa.
Słyszę o waszych zjazdach i seminariach, lecz co one dla was robią? Czy
stajecie się bardziej miłosierni dla biednych? Czy przekazujecie ze swoich
potrzeb, czy swojego namiaru? Czy staliście się wielcy w swoich darach,
lecz ubodzy w swojej mądrości? Powiadam wam, że nie widzę waszego
przygotowania. Kiedy usuniecie rzeczy z tego świata? Kiedy zapragniecie
być podobnymi do mnie? Powiadam wam, że serca oziębły.

Stephen Hanson

Wypisanie się z tej gazetki:
http://sub.4free.pl/u/?s=43830&u=257060&i=2635340

--