[chrzescijanie] Nowe naukowe dowody na istnienie Boga (01)

Piotr Zaremba (PP) zaremba w poznajpana.org
Czw, 15 Mar 2007, 16:39:46 CET

Uhm..
Widzę, że mozna za 13.50$ kupić ja na Amazon.

Ale prawdę mówiąc wątpię czy ktoś się tym zajmie prędko u nas.
Zawsze można zapytać wydawnictwo i zrobić takie tłumaczenie tylko,
kto to kupi?? Obawiam się, że podobnie jak książki o modlitwie nie pójdzie
to,
ewentualnie w śladowych ilościach. Chyba, że stać cię na wydanie tego na
własny koszt
i całkowicie chwałe Pańską, bez liczenia na jakiś zysk. TEraz tak wydaje
się całe
mnóstwo książek, że nawet autorzy biorą udział w kosztach, aby cokolwiek
wydać (z różnych dziedzin).
Sam tak uruchamiam wydanie ksiązki o dziesięcinie, którą mam na stronach,
a obecnie przygotowuję
do druku.
A taka rzeczy to sprawa dla pasjonatów, którzym zyski nie sa potrzebne do
zrobienia czegokolwiek.
Można się tylko modlić o takich.
Pozdro