[chrzescijanie] Nowe naukowe dowody na istnienie Boga (01)

Robert Gajda robertgajda w wp.pl
Śro, 9 Maj 2007, 23:26:57 CEST

Chciałem poinformować, że niedawno pojawiło się polskie tłumaczenie
świetnej książki w temacie stworzenia wszechświata i życia na ziemi, o
której wcześniej pisałem. Polski tytuł to "Dochodzenie w sprawie
Stwórcy" - Lee Strobel. Jest do kupienia w wielu ksiegarniach, ja
kupiłem w
http://www.jack.pl/shop/ksiazki/wiecej.php?nr_kat=K05326&pos=0.
<http://www.jack.pl/shop/ksiazki/wiecej.php?nr_kat=K05326&pos=0>
Bardzo polecam tą książkę.