[chrzescijanie] Apel o usuniecie antyzydowskiej strony z wyszukiwarki Google

piotr zaremba zaremba w poznajpana.org
Nie, 7 Paź 2007, 18:03:11 CEST

Nie wiem, czemu odpowiedzi ida na priva , wiec wstawiam tutaj.

Re: [chrzescijanie] Apel o usuniecie antyzydowskiej strony z wyszukiwarki G...

 Poprzedni
 Next
Data: 7 pazdziernika 2007 17:59
HTML | Czysty tekst | Naglówek | 'Surowa' zawartosc
1. Mysle, ze "szowinizm i nacjonalizm" to nie jest TYLKO, ale baaaardzo duzo, (nawet jak na 2 czy 3 posty).

2. To widze, zes dosc szybki w powierzchownych i pustych sadach.

3. Moze miejze wreszcie odwage napisac cos wiecej. Lista od paru miesiecy martwa to moze wzbudzisz jakas konkretna dyskusje? Bo jak na "cos dwa czy trzy" ostatnie Twoje posty tos kawal tchórza i tyle - faktycznie to sie zgadza.

Albo wyrazisz konkretnie jakies swoje zdanie, albo ja koncze ta bezsensowna przepychanke, w której tylko Ty wiesz o co chodzi (i to nie na pewno).

Piotr Z