[chrzescijanie] Apel o usuniecie antyzydowskiej strony z wyszukiwarki Google

piotr zaremba zaremba w poznajpana.org
Nie, 7 Paź 2007, 18:24:42 CEST

A musze przyznac, ze tego "kwiatka' to nie zauwazylem wczesniej. :)

Od: "Eustachy Klarencjusz Scrubb" <sopelek2 w poczta.onet.pl>
Antypolska prowadzi.

PIotrZ
Brahu, z której Ty jestes epoki??? Tos ty jeszcze nie zauwazyl, ze cos sie w kraju zmienilo?
Ostatnio taki epitet jak 'dzialalnosc antypolska" za "dwa czy trzy" teksty to slyszalem dobre dwadziescia pare lat temu... No i grubo wczesniej. Lata 70-te sie klaniaja widze.
No to teraz mam zupelna jasnosc i wiem z kim sie zadaje, przepraszam, ze w ogóle odpisywalem, ale nie wiedzialem wczesniej, gdziez bym smial. . . .

A za ubaw serdecznie dziekuje... wielka radoche mi sprawiles tym swoim tekstem...
Chyba se to wydrukuje na pamiatke do wnuków, ze prowadzilem dzialalnosc antypolska na poczatku XXI wieku....

Nie jest moim zamiarem osmieszac Cie, no alem sie naprawde ubawil.
Jak to juz wczesniej napisalem, zapodaj wreszcie jakies Twoje konkretne zdanie w sprawie,
bo tak dalej to nie ma sensu.

Pozdro...

czuwajcie ...
www.chrzescijanie.net 2006