[chrzescijanie] Fwd: modlitwa i post

Webservant webservant w kdm.pl
Pon, 23 Sie 2010, 13:30:27 CEST

Ponizej przeslana wiadomosc
Od: Sandy Hatfield <sandy.hatfield w sbcglobal.net>
Data: Monday, August 23, 2010, 12:51:57 AM
Temat: modlitwa i post

Drodzy przyjaciele!

W tym tygodniu przypomniałam sobie o niebezpiecznych konsekwencjach
nadużywania alkoholu. To problem występujący na całym świecie i Polska z
pewnością nie jest wyjątkiem. Wielu Polaków jest uwikłanych w
niszczycielskich sidłach alkoholizmu. Czy możecie dołączyć do mnie i
Davida w tym tygodniu i modlić się, aby Bóg przyniósł uzdrowienie dla
niezliczonych osób i rodzin, które cierpią z powodu skutków nadużywania
alkoholu?

"I dam wam serce nowe, i ducha nowego dam do waszego wnętrza, i usunę z
waszego ciała serce kamienne, a dam wam serce mięsiste." (Ezechiela 36;
26) [ te słowa były wypowiedziane do Izraela, ale módlmy się, aby Bóg
uczynił to samo dla tych ludzi, których serca są poddane alkoholowi].

"Siedzieli w ciemności i mroku,
Związani nędzą i żelazem,
Ponieważ sprzeciwili się słowom Bożym
I pogardzili radą Najwyższego.
Serce ich upokorzył trudem;
Słaniali się, a nikt nie pomógł.
I wołali do Pana w swej niedoli,
A On wybawił ich z utrapienia.
Wyprowadził ich z ciemności i z mroku,
A więzy ich rozerwał.
Niechaj wysławiają Pana za łaskę jego
I za cuda jego dla synów ludzkich!
Ponieważ skruszył bramy spiżowe
I połamał zasuwy żelazne." (Psalm 107; 10-16)

"Co niemożliwe jest u ludzi, możliwe jest u Boga". (Łukasza 18;27)