[chrzescijanie] Szkola Biblijna Hosanna

Wojciech Sopel sopelek2 w poczta.onet.pl
Pon, 23 Sie 2010, 21:58:47 CEST

Pan Jezus powiedział: "przyjdźcie do mnie wszyscy, którzy jesteście utrudzeni, a ja dam
wam ukojenie". Słowo Boże jest życiodajne. Daje mądrość, pociechę, ukojenie i siły do
dalszego życia. Jest drogowskazem dla każdego człowieka. Tym bardziej poświęcenie
czasu na systematyczne, gruntowne poznanie Pisma Świętego może być inwestycją, która
będzie procentować przez całe życie.

Jeśli uważasz, że Ty lub ktoś z Twoich bliskich chciałby pogłębić swoją wiedzę na temat
Pisma Świętego poprzez uczestnictwo w korespondencyjnym kursie biblijnym, być może
warto zapoznać się z ofertą Szkoły Biblijnej Hosanna:

www.protestanci.org/sbh