[chrzescijanie] Fwd: modlitwa i post

romangruszczynski w op.pl romangruszczynski w op.pl
Wto, 24 Sie 2010, 10:09:01 CEST

chciałbym poruszyć temat zniewolenia od seksu coraz bardziej dotykającego coraz większe rzesze ludzi. Wielu ignoruje problaem, tymaczasem coraz więcej ludzi cierpi z tego powodu, gdyż żyje w potwornym zakłamaniu lubieżność nazywając miłością. możemy im pomóc przez modlitwę i post.oddaję się i ja również waszym modlitwom.