[chrzescijanie] Zobacz mój profil na Facebooku

Krzys Boltuc invite+zrdocf6lvice w facebookmail.com
Pi±, 7 Maj 2010, 22:13:29 CEST

Witaj Wspolnota!

Niedawno zaprosiłem/am Cię do Facebooka i pragnę Ci przypomnieć, że po rejestracji w serwisie będziesz mieć możliwość kontaktowania się ze mną online, udostępniania zdjęć, tworzenia grup i wydarzeń oraz wiele, wiele więcej!

Dziękujemy
Krzys

Aby zarejestrować się na Facebooku, kliknij poniższy link:
http://www.facebook.com/p.php?i=100001038796283&k=Z6E3Y6WX4YWA4JGJPB63QTPUVU1GV33NUWGRAEVEQW&r

Already have an account? Add this email address to your account http://www.facebook.com/n/?merge_accounts.php&e=wspolnota%40listy.kdm.pl&c=abd950948fc5aa390d05dbb51c8cc9af.wspolnota@listy.kdm.pl został(a) zaproszony(a) do Facebooka przez: Krzys Boltuc. Jeśli nie chcesz otrzymywać takich wiadomości e-mail od Facebooka w przyszłości, kliknij poniższy link, aby anulować subskrypcję.
http://www.facebook.com/o.php?k=87e890&u=100000165034913&mid=24e7197G5af31a507ba1G0G8
Biura firmy Facebook znajdujÄ… siÄ™ pod adresem: 1601 S. California Ave., Palo Alto, CA 94304.