[chrzescijanie] Fwd: modlitwa i post

Webservant webservant w kdm.pl
Pon, 1 Lis 2010, 11:09:49 CET

Ponizej przeslana wiadomosc
Od: Sandy Hatfield <sandy.hatfield w sbcglobal.net>
Data: Monday, November 1, 2010, 12:45:57 AM
Temat: modlitwa i post

Drodzy przyjaciele!

Codziennie powtarzam te 10 słów: "Spraw, by serce moje jednego tylko
pragnęło, bojaźni imienia twego!." (Psalm 86; 11)

Nie wiem jak to jest w  Waszym życiu, ale moje serce jest czasami
rozproszone. Świat dotyka mojego serca i skrada uczucia. Poszukuję
szczęścia w rzeczach, ludziach, osiągnięciach i moje serce staje się
puste i rozdarte. Dlatego moją nieustanną modlitwą jest, aby Bóg
sprawił, abym pragnęła tylko Jego bojaźni i bym mogła wielbić Go całym
moim sercem.

Rozważajmy te słowa z Psalmu 86;11. Czy macie odwagę, by wypowiadać tę
modlitwę? Módlmy się za nas samych i za całą Polskę, abyśmy w pełni Go
kochali i mieli bojaźń.

(Czy moglibyście również modlić się za Amerykę? We wtorek, 2. listopada,
są wybory do Kongresu (odnawiające skład obu izb) i to bardzo istotny
czas dla naszego kraju. Módlmy się, aby ludzie, którzy zostaną wybrani,
byli prawi i bojący się Boga. Dziękuję za Wasze modlitwy.)

...Sandy

Dear friends,

Each day I repeat these 7 words: "Unite my heart to fear Your name."  (Psalm
86:11)

I don't know about you, but sometimes my heart is scattered.  The world pulls at

my heart and steals my affections.  I search for happiness in things, in people,

in accomplishments and soon my heart is divided and empty.  So, my constant
prayer is that God would unite my heart so I can fear Him and worship Him with
all my heart.

Let us meditate on these words from Psalm 86:11.  Do you have the courage to
pray this prayer?  Let us pray for ourselves and for all of Poland that we may
love and fear Him wholeheartedly.

(Also -- will you please pray for America?  Tuesday, November 2, is our mid-term

elections and it is a very important time for our country.  Please pray that the

people who are elected will be honest and God-fearing.  Thank you.)

...Sandy