[chrzescijanie] smooth jazz po chrzescijansku

Robert K. robert w chrzescijanin.pl
Wto, 2 Lis 2010, 10:48:11 CET

Witam

Nie  wiem  jak  inni  ale  osobiście  lubię słuchać gatunku muzycznego
znanego pod nazwą
Smooth Jazz.

Od dawna słuchałem go w internecie ale były to stacje świeckie.
Od niedawna można posłuchać Smooth Jazz w wykonaniu chrześcijan.

Nawet   nie   widziałem,  że znani muzycy, którzy na codzie grają coś
innego jak "Marry Marry", "TobyMac" i
inni mają tutaj coś do powiedzenia.

Polecam więc miłośnikom Smooth Jazz jak i tym, którzy do tej pory nie
mieli   okazji   zapoznać   się  z  tym  gatunkiem  nowy  kanał  Radia
Chrześcijanin.

Więcej inf. już tutaj: http://radiochrzescijanin.pl/stacje-radiowe/smooth-jazz/

  Nie ma w stacji płyty TobyMac'a ale mam ją osobiście i brzmi b. dobrze.

--
Pozdrowienia,
 Robert K.