[chrzescijanie] Fwd: modlitwa i post +odpowiedź

Webservant webservant w kdm.pl
Pon, 30 Lip 2012, 17:48:46 CEST

Drodzy przyjaciele,

W tym tygodniu rozmawiałam z kobietą, która gościła w Polsce. Ona twierdzi, że jest ateistką. Powiedziała, że ​​nie wierzy w religię, ponieważ religia zwykle zaczyna się od dobrego pomysłu, ale potem ludzie zaczynają zajmować strony i ostatecznie prowadzi to do wojny. Powiedziałam jej, że nie podążam za religią, ale podążam za człowiekiem, którego kocham. Powiedziała, że ​​nie może zrozumieć tego: Jak można mieć osobistą relację z człowiekiem, który żył 2000 lat temu?

Zastanawiam się ... jak można odpowiedzieć tej kobiecie?

W tym tygodniu módlmy się za nasze rodziny, przyjaciół, sąsiadów i współpracowników, którzy jeszcze nie są nawróceni. Wiele z nich ma oczy, które są zamknięte. Nie mają wystarczająco wiary, aby wierzyć w człowieka, który jest żywy i dzisiaj!  Módlmy się za każdego z nich po imieniu - ażeby każdy mógł mieć osobiste spotkanie z Jezusem.

Jezus -- "... nie ma żadnego innego imienia pod niebem, danego ludziom, przez które moglibyśmy być zbawieni.
(Dzieje Apostolskie 4:12)

Love,
...Sandy

PS
Drodzy,

Pierwszy raz to robię z szacunku do Sandy, którą znam na tyle dobrze, że byłem u niej w domu gościem w USA. To ważne pytanie i Sandy sama już na nie odpowiedziała - Jezus zyje! To znaczy, ze każdy z nas, kto doświadczył osobistej relacji z Jezusem, Panem i Zbawicielem na pewno będzie mógł opowiadać świadectwa z każdego tygodnia a może dnia, kiedy się modlił a Pan wysłuchał go. Nasze świadectwo ma potężną moc przekonywania bo jest bezpośrednim przekazem, jak sama Dobra Nowina. Świadectwo nie jest i nie może być kazaniem a powinno być oparte o cudowne dowody Bożego ratunku. Takiemu słowu nikt zaprzeczyć nie może - bo to jest nasze doświdczenie realnego Boga.
Takiego Boga ludzie pragną i szukają.

Dlatego zachęcam - dzielmy się świadectwami!

pozdrawiam

Przemek