[chrzescijanie] modlitwa i post

sandy hatfield sandyhatfield14 w gmail.com
Pon, 17 Paź 2016, 05:50:18 CEST

Drodzy przyjaciele!

W minionym tygodniu, kiedy moja mama była na silnych lekach przeciwbólowych
i spała przez większość czasu, otworzyła na chwilę oczy i powiedziała mojej
bratowej, że myśli o Jezusie. Powiedziała: „Tak wielu ludzi naśladuje
Jezusa, ale tak naprawdę Go nie znają. Musisz ZNAĆ Jezusa.” Potem zamknęła
oczy i ponownie głęboko zasnęła. Kiedy moja bratowa później mi o tym
opowiedziała, moje serce zostało pocieszone. Zrozumiałam, że nawet pod
wpływem leków myśli mojej mamy krążyły wokół Pana i jej duch był żywy.
Odeszła w czwartek i cieszę się, że w końcu uwolniła się od bólu i znajduje
się w obecności Boga, którego kocha.

Kiedy zastanawiałam się nad jej słowami, skłoniło mnie to do refleksji o
wielu Polakach, którzy uważają się za chrześcijan, ale tak naprawdę nie
znają Jezusa. Być Boże mają krucyfiks na ścianie lub Biblię na stole, ale
nie znają Pana i nie mają z Nim relacji. Módlmy się nadal, aby Polacy
odnaleźli żywego i pełnego chwały Jezusa. Niech nie zadowalają się jedynie
religijną formą, ale zapragną zażyłej relacji z Ojcem i Jego Synem. Niech
POZNAJĄ Go prawdziwie.

*A to jest żywot wieczny, aby poznali ciebie, jedynego prawdziwego Boga i
Jezusa Chrystusa, którego posłałeś.* (Ew. św. Jana 17;3)

...Sandy

Dear friends,
Last week as my mother was under strong pain medication and was sleeping
most of the time, she opened her eyes and told my sister-in-law that she
was thinking about Jesus. She said, "So many people follow Jesus but they
don't really know Him. You have to KNOW Jesus." And then she closed her
eyes and went back to a deep sleep. Later when my sister-in-law told me
about this it comforted my heart. It made me realize that even under
sedation my mother's thoughts were about the Lord and her spirit was alive.
She passed away on Thursday and I rejoice that she is finally free from
pain and in the presence of the God she loves.

As I have reflected on her words, it has made me think of the many people
in Poland who say they are Christians yet they don't really know Jesus.
They may have a crucifix on the wall and a Bible on the table but they do
not know the Lord or have a relationship with Him. Let us continue to pray
that the people of Poland will encounter the living and glorious Jesus. May
they not be satisfied with just a form of religion, but instead desire an
intimate relationship with the Father and His Son. May they truly KNOW Him.

*And this is eternal life, that they may know You, the only true God, and
Jesus Christ whom You have sent. (John 17:3)*

...Sandy