[chrzescijanie] Fwd: modlitwa i post

Admin KDM admin w kdm.pl
Pon, 4 Wrz 2017, 09:33:45 CEST

--- Wiadomość przekazana ---
Od: sandy hatfield <sandyhatfield14 w gmail.com>
Data: 4 września 2017 01:29:21
Temat: modlitwa i post
Do: sandy hatfield <sandyhatfield14 w gmail.com>

Drodzy przyjaciele!

Ostatnio wybraliśmy się z mężem w podróż samochodem przez Stany do
Kalifornii. Po drodze widzieliśmy wspaniałość Bożego stworzenia. Jednego
wieczoru, kiedy jechaliśmy przez Utah o zachodzie słońca, widzieliśmy coś
cudownego: promienie zachodzącego słońca oświetlały olbrzymie czerwone
skały oraz górskie klify. Przy każdym zakręcie wyłaniał się kolejny
spektakularny widok. W pewnej chwili zachwyt wypełnił moje serce i
wykrzyknęłam: „Zaraz się rozpłaczę, to jest takie piękne!”. Moje oczy i
serce nie mogły wytrzymać.

Nie da się opisać wspaniałości naszego Boga Stwórcy. Stworzenie, które
oglądamy tutaj na ziemi jest zaledwie ulotnym spojrzeniem w serce tego
pięknego Boga. Nadchodzi dzień, kiedy wszyscy Go ujrzymy w cudownym pięknie
i zamieszkamy z Nim w miejscu o niewyobrażalnej wspaniałości. Nasze
ziemskie serca nie wytrzymałyby obecności takiego piękna, ale będziemy
przemienieni i nasze ciała będą nowe. Niech Polacy dostrzegą wspaniałe
piękno naszego wielkiego Boga!

...Sandy

Dear friends,
My husband and I recently traveled across the United States on a road trip
to California. Along the way we saw the grandeur of God's creation. One
evening as we drove through Utah at dusk, the setting sun's rays
illuminating the massive red rocks and mountain cliffs was a wonder to
behold. At every curve another spectacular view came into sight. At one
point the wonder filled my heart and I exclaimed, "I'm going to cry it's so
beautiful!" It was simply more than my eyes or my heart could hold.

Our Creator God is magnificent beyond description. The creation that we
behold here on earth is but a glimpse into the heart of this beautiful God.
And the day will soon come when we will see Him in all his glorious beauty
and dwell with Him in a place of unimaginable splendor. Our earthly hearts
would explode in the presence of such beauty - but we will be changed and
our bodies made new. Oh, may the people of Poland catch a glimpse of the
glorious beauty of our great God!

...Sandy