[lista] Odp: Odp: Muzyk to nie zawód?

webmaster KDM grzecho w kdm.pl
Pią, 4 Lut 2011, 11:17:58 CET

Odpowiedź od Sylwka (przesyłam ze swojego konta ze względów technicznych):

Cześć Ola,

dziękuję za list.

odpowiadając,

ciężka i straszna ta rzeczywistość, którą rysujesz, i niestety prawdziwa....

absolutnie nie piszę o niej po to, że mam żal do kogoś (pracuję zawodowo,
mam ustabilizowane finanse i w wolnym czasie gram w KAWIE..;)
ale dlatego, że mi po prostu smutno, że tak jest, że często chrześcijańscy
muzycy są  wykorzystywani, że nie dba się o ich interesy, że ludzie którzy
mienią się chrześcijanami kopiują płyty.

A dlaczego o tym napisałem... co chciałem osiągnąć...

po prostu...

Zwrócić uwagę na problem, może ktoś czasem o nich się pomodli...

Zobacz co się dzieje...

Umiera chrześcijańska muzyka, przesłanie, które ratuje życie....

W mediach puszcza się właściwie każdą muzykę bez żadnego dobrego
przesłania...

Nie milczmy przynajmniej...

Błogosławię Cię, życzę aby ręka Jezusa była z Tobą na wszystkich Twoich
drogach
Sylwek