[chrzescijanie] Fwd: Wolność albo śmierć.

Piotr Zaremba zaremba w poznajpana.org
Śro, 5 Lip 2006, 13:56:17 CEST

------- Forwarded message -------
From: "Subskrypcja PoznajPana" <pzaremba w kki.pl>
To: pzaremba w kki.pl
Subject: Wolność albo śmierć.
Date: Wed, 05 Jul 2006 13:50:03 +0200

wersja wygodniejsza do czytania:

http://www.poznajpana.org/articlebody.asp?id=968
------------

Ciało Chrystusa?

Doug Perry, 7/3/06

Czy w sercu Boga może być coś bardziej pilnego od rozluźnienia więzów
haniebności, rozwiązania bandaży jarzma i wypuszczenia uciśnionych na
wolność (Iz. 58). Czy jest coś bardziej potrzebnego od Wolności? Wolności
od wszystkiego, co wiąże nas z tym światem i z naszym ciałem – ciałem
śmierci, które nosimy ze sobą wszędzie.

Po prostu wiem, co chrześcijanie powinni robić nieustannie – dla siebie
nawzajem i dla "świata".

Przy wejściu do Statuy Wolności w Nowym Yorku są wyryte następujące słowa:

Daj mi twoje zmęczenie i biedę,

I twoich westchnień do wolności bezład,

Wszystkie odrzucenia, nędzę, całą życia schedę,

Wyślij je, bezdomny, i rzuć je na wiatr,

Podniosę mą lampę obok złotych drzwi.

Te słowa powinny znajdować się na każdym budynku kościelnym nad drzwiami i
wszyscy powinni nimi żyć, lecz, niestety, zbyt wielu nie żyje tym.

4 lipca to dobry czas na potwierdzenie znanego powiedzenia Patryka Henry :
"Dajcie mi wolność, albo zabijcie mnie" (Give me Liberty or give me
death!). Czy faktycznie tak to rozumiemy? Czy chcemy być wolni od
wszystkiego, co chce nam utrudnić pełnię Chrystusa? Czy rzeczywiście
chcemy wolności od wszelkich innych innych związań? Czy chcemy, aby miasto
Wolności, Missouri, tchnęło wolnością? Czy w ogóle wiemy jak ona wygląda?
Ile jest dla ciebie warta? Z czego jesteś gotów zrezygnować, aby być
wolnym? Wolność wymaga poświęcenia.

Poniższy artykuł jest jednym z najcięższych jakie kiedykolwiek napisałem.
Prawdę mówiąc, mam nadzieję, że nie będziesz mógł spać przez niego. Mam
nadzieję, że dosięgnie cię, umotywuje i doprowadzi do pokuty i powrotu.
Musimy wreszcie przestać wytykać palcami i zacząć BYĆ jednym ciałem. Ja
pierwszy przyznaję się do tego, że nie postępowałem do tej pory tak jak
powinienem – jest to ta część, z której pokutowałem w ostatnim liście.
Musimy ufać, że Bóg ma również tę drugą osobę pod kontrolą, bez względu na
to, jak złe mamy o niej zdanie. Musimy zaprzestać podejmowania prób
kontrolowania i manipulowania, i przekonać wszystkich dookoła jak bardzo
się mylili. Musimy pozwolić na to, aby Bóg zrobił swoje dzieła i to w taki
sposób, jak On uważa za właściwy.

Muszę być w tym pierwszy albo nie mogę oczekiwać, że zrobi to ktokolwiek
inny.

Codziennie o 7 wieczorem odbywają się spotkania modlitewne w Bennet Park.
Bądź tam w pobliżu, aż zobaczysz kogoś, kto wygląda na człowieka znającego
Jezusa. Jeśli nie będzie nikogo zacznij modlić się i być może jacyś inni
chrześcijanie pojawią się. Przynieś gitarę (czy cokolwiek) jeśli chcesz.
Tu nie chodzi o żadnych liderów i programy, lecz o Ciało usługujące Ciału.
Już teraz dwukrotnie Pan sprawił, że zapowiadaliśmy spotkania, na które
nie mogliśmy dotrzeć! Jak szalone może to być!? Pan wyraźnie pokazał nam,
że nie potrzebuje żadnych chrześcijańskich znaków, abyśmy się mogli
znaleźć nawzajem i że nie potrzebuje tam również NAS, aby się
chrześcijanie modlili! I, wiecie co? Miał rację.

Doug

II Kron. 7:14

Jeśli ukorzy się mój lud, który jest nazwany moim imieniem, i będą się
modlić, i szukać mojego oblicza, i odwrócą się od swoich złych dróg, to Ja
wysłucham z niebios i odpuszczę ich grzechy i ich ziemię uzdrowię.

Ciało Chrystusa? - Doug Perry, 7/3/06

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gdy przyglądam się w skupieniu temu, w jakim stanie jest Kościół, coraz
bardziej ogarnia mnie frustracja, ponieważ wydaje się, że nikt tak
naprawdę nie jest świadomy problemów i potrzeby pokuty. Walczę z tym, co z
tym zrobić. Być może ludzie myślą, że ponad 37.000 denominacji, które
obecnie mamy jest czymś dobrym. Być może oszustwo, marnotrawstwo, podziały
i egoistyczne ambicje są częścią ludzkiej kondycji i nic na to nie można
poradzić (choć On mówi, że przychodzi po Oblubienicę czystą, bez skazy,
zmazy to ja myślę, że to są skazy). Być może nikt nigdy nie powiedział im
o tym, jak bardzo rani to Chrystusa, mam nadzieję, że to, co napisałem,
pomoże w jakiś sposób. Mam taką nadzieję, że to wypali nieusuwalne znamię
na naszym sumieniu, które spowoduje, że będziecie krzyczeć z bólu każdego
dnia. Prawdopodobnie właśnie tego potrzeba, aby dokonać tego zwrotu.

Rzymianie i faryzeusze konspirowali wspólnie, aby ukrzyżować Jezusa. Nie
tylko ukrzyżowali Go, lecz pluli na niego, bili Go, biczowali, aż ukazały
się kości. Baranek Boży krwawił idąc drogą przez całą przez Jerozolimę, po
czym przybili Go nagiego i zawiesili tak, aby wszyscy Go mogli zobaczyć.
Biblia mówi, że był nie do rozpoznania jako człowiek, a co dopiero jako
Jezus. Umieścili nad Jego okrwawionym, złamanym, upokorzonym ciałem
tablicę sarkastycznie głoszącą, że jest Królem Żydów. Walczyli o Jego
ubrania. Przebili Jego bok, aby mieć pewność, że nie żyje po czym
pochowali go w grocie.

Wszyscy słyszeliśmy o tym bólu i cierpieniu, które zniósł, nie tylko w
fizycznym wymiarze, bo grzech, który niósł musiał być niewiarygodnym
ciężarem. Duchowa wojna i pokuszenie, aby Go sprowadzić z powrotem na dół,
aby zawołać dziesięć tysięcy aniołów pomsty, musiały być straszliwe. Nikt
z nas nawet nie może sobie wyobrazić tego, przez co przechodził w tych
ostatnich 24 godzinach.

Jak faryzeusze i Rzymianie mogli być tak okrutni? Jak ktokolwiek mógł
wyrządzić tego rodzaju krwawe, nieczułe zniszczenie innej ludzkiej istocie
– a co dopiero Synowi Bożemu?! Jakimi potworami musieli być ci, którzy tak
torturowali i poniżali człowieka? Jakie złe duchy musiały nad nimi panować
w tej godzinie, że byli w stanie zrobić coś tak obrzydliwego niewinnemu
człowiekowi?

Wszystko, co dzieje się w naszym "naturalnym" świecie ma swój duchowy
odpowiednik. Ludzkie ciało Chrystusa powstało z martwych i pozostaje z
Ojcem, lecz 1 Kor 12:27 i Ef. 4:12 oraz wiele innych miejsc mówi, że
Kościół jest Ciałem Chrystusa. Czy wiesz, co to znaczy?

To znaczy, że to MY jesteśmy duchowym Ciałem Chrystusa i że jest to dla
Jezusa równie realne jak było jego fizyczne ciało. Oznacza to również, że
to my jesteśmy jeszcze bardziej podli, bez serca i opanowani przez złego
niż Rzymianie i faryzeusze kiedykolwiek mogli być. Widzisz, to my
biczujemy codziennie w Ciało Chrystusa dziewięcio-rzemiennym batem od
około osiemnastu stuleci. To my wbijamy haki, rozcinamy i rozrywamy jego
ciało od wielu pokoleń. To my walczyliśmy o Jego szaty plując na Niego od
czasów, gdy pierwsi chrześcijanie zaczęli umierać. Pozostawiliśmy smugę
Jego krwi na całym świecie i to nie w dobrym sensie.

Aby posiekać Ciało Chrystusa na ponad 37.000 denominacji musieliśmy
dosłownie przepuścić jego ciało przez rozdrabniarkę do mięsa. Odrąbaliśmy
palce (kciuki nóg) i sklonowali je tak, aby zapełnić stodołę kciukami,
które nie zgadzają się na ponowne przyłączenie do reszty ciała.
Pomarszczyliśmy i poszatkowali Jego ciało, okradli z poszczególnych
członków jak stado głodnych hien zżerających świeże zwłoki. Skoro jest
Chrystusem, jest TAK bardzo lepszy; lepszy kiedykolwiek moglibyśmy być, on
znosi to w cichości, jak owca prowadzona na rzeź. Nieustannie opiera się
chęci wezwania 10.000 aniołów i pomszczenia tego, co robimy z Jego ciałem.
I jest to również dobre, ponieważ do tej pory powinniśmy zostać ZRÓWNANI Z
ZIEMIĄ za to, jak wiele bólu sprawiliśmy Jemu. Ignorowaliśmy tych w
potrzebach, a skupiliśmy się na naszych agendach, wprowadziliśmy złośliwe
nowotwory i trucizny, oraz wszelkiego rodzaju obrzydliwości do Jego ciała.

Gdy Jezus pojawił się w ciele, zniósł uderzenia niewielu ludzi i niewielu
pluło na Niego i to wszystko działo się w ciągu niewiele ponad 24 godzin.
Lecz w duchu, bijemy go bezlitośnie od stuleci. Pod naszym własnym
zarządem nie ma nawet najmniejszego znaku tego, że "kościelny" system,
który zbudowaliśmy, zamierza w ogóle przestać to robić. Nie zgadzamy się
na przyłączenie do centralnego systemu nerwowego i przyjmowanie rozkazów z
mózgu. Odmawiamy zgrania wysiłków wszystkich członków ciała, a więc całe
Ciało po prostu leży i rzuca się w drgawkach bólu. Niektóre członki
wyglądają tak, jakby w jakimś kierunku zmierzały, lecz jest to raczej
iluzja pośmiertnego tężenia niż rozwój. Jeśli WSZYSTKIE członki nie
odbierają rozkazów od Głowy, kręcimy się tylko w kółko, Pan codziennie
coraz więcej krwawi a ludzie, których mieliśmy zdobywać, umierają.

Jeśli wydaje ci się, że to tylko metafory i sytuacja nie wywołuje u Jezusa
bólu, to po prostu nie rozumiesz natury Jego miłości do nas i pragnienia,
aby Jego ciało było zdrowe. W ew. Jana 17 zapisane jest, że modlił się,
abyśmy byli jednym ciałem, ponieważ, jeśli nie, TAKI będzie wynik. W
istocie, modlił się o to, aby kielich cierpienia dotykającego Jego
fizycznego ciała został odsunięty jeśli to możliwe ORAZ aby kielich
cierpienia Jego duchowego ciała został odsunięty, jeśli to możliwe. Ale
nie było możliwe, ani jedno, ani drugie. Przez wszystkie stulecia Jezus
płacze, a Ojciec gniewa się. Znosi codzienne tortury na skalę jakiej nikt
z nas nie jest w stanie sobie wyobrazić. Wywołaliśmy więcej bólu niż
faryzeusze i Rzymianie mogli sobie nawet wyobrazić. Fizyczne ciało ma
pewne granice, do których jest w stanie wytrzymać, lecz duchowe Ciało
Chrystusa najwyraźniej nie ma takich granic wytrzymałości. Co jeszcze
gorsze, faryzeusze i Rzymianie nienawidzili Go i nie wierzyli Mu – my zaś
głosimy, że wiemy, że jest Synem Bożym i mówimy, że kochamy Go, a jednak
jesteśmy właśnie tymi, którzy wywołują rzeczywiste zniszczenia. Nadal
zbieramy się w naszych maleńkich pudełeczkach, śpiewamy pieśni chwały
Jezusowi, bierzemy udział w Wieczerzy z podniesionym obliczem, podczas gdy
jako zbiorowość profanujemy i bezcześcimy Jego ciało.

Powiem wam, że gdybym ja był Ojcem i kochał mojego jedynego syna Jezusa ze
wszystkich sił, to w którymś momencie WYMUSIŁBYM powstrzymanie tortur Jego
ciała. Jeśli oni nie zaczną być jednym ciałem, to zdobyłbym ich uwagę w
jakikolwiek sposób. Jeśli będę musiał, poślę trzęsienia ziemi, tsunami,
wojny, plagi, głód,... cokolwiek. Jeśli nadal będą śpiewać i tańczyć,
jeśli nadal będą całkowicie nieświadomi i ślepi, to zabiję 2/3 planety
jeśli tylko potrząśnie nimi i zaczną być jednym ciałem. Dokładnie na to
wygląda, gdy czyta się, co Księga Objawienia przepowiada na nadchodzące
czasu – i my zasługujemy na to. A gdybym był tobą nie liczyłbym na
"porwanie" zanim zaczną się cierpienia. Ponieważ to Kościół miał światu
zanieść światło, a tak naprawdę jest tam CAŁKIEM ciemno, jestem całkiem
pewien, że ten smutny stan rzeczy jest naszą winą. To my jesteśmy tymi,
którzy wiedza lepiej i tymi, którzy dokonują rzezi na Ciele Chrystusa od
stuleci. Nie widzę żadnego powodu, abyśmy mieli uniknąć konsekwencji tego,
co zrobiliśmy. Pan zamierza dać nam porządnego klapsa i nie minie to nas w
przyszłości. Nie myśl, że unikniesz cierpienia, tak nie będzie.

Nasza jedyna nadzieja to płacz, pokuta i narzekanie przed ołtarzem. Musimy
przepraszać i rzeczywiście mieć to w sercu, po czym odwrócić się od
naszych złych dróg i wejść pod JEGO Panowanie. Żadnych struktur więcej,
systemów i ludzkich tradycji. Jeśli nie zaczniemy działać jak Jedno Ciało
sami, to nasz Ojciec zamierza zabić te wszystkie członki ciała, które nie
bawią się ładnie razem, a potem wszczepi po kawałku te, które to docenią.
Podobnie jak prostytutki czy dealerzy narkotykowi, bezdomni, zagubieni,
rude dzieci i cierpiący ludzie będą bronić Jego ciała aż do śmierci i nie
będą słuchać nikogo, lecz wyłącznie JEGO. Wypal to na swoim umyśle.
Przepuściliśmy Ciało Chrystusa przez maszynkę do mięsa. Posyłaliśmy ludzi
do seminariów, aby się uczyli jak siekać Ciało Chrystusa na coraz mniejsze
kawałeczki. Płaciliśmy im, aby to robili. Usprawiedliwiając siebie sami,
znajdowaliśmy przyjemność w oddzielaniu się od innych, którzy mieli Ducha
Świętego w sobie. Walczyliśmy o Jego szaty. Przybiliśmy nad Jego głową
znak, ogłaszający dumnie światu, że Ta zbita, krwawiąca masa była
właściwym reprezentantem Króla Królów. Jesteśmy złodziejami i kłamcami, i
mordercami pierwszego rzędu.

Jest tylko jedna prosta norma: jeśli Duch Święty jest we mnie i Duch
Święty jest w tobie, to jesteśmy Jednym Ciałem i musimy wyobrazić sobie
to, w jaki sposób wytrzymywać ze sobą nie zabijając siebie nawzajem.
Musimy przestać z tym, zanim będzie za późno.

Proszę? Jeśli kochasz Jezusa, czy możesz przestać torturować Jego ciało?
Możesz powiedzieć Mu, że chcesz mieć współudział w Jego cierpieniach i
pomóc nieść ten ciężar, aż do końca? Czy możesz uznać swoją część w tym,
jakkolwiek małą i przestać? Czy możesz naciskać na zgodę, od teraz? Czy
możesz poprosić Ojca, aby pozwolił ci odczuwać ból jaki czuje Jezus? Czy
możesz poprosić Ojca, aby dał ci patrzeć Jego oczyma?

Wiem, o tym, że ON chce ci to pokazać.

Proszę, powstrzymaj to.

Wypisanie się z tej gazetki:
http://sub.4free.pl/u/?s=38840&u=257060&i=2513068

__________ NOD32 Informacje 1.1420 (20060227) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez System Antywirusowy NOD32
http://www.nod32.com lub http://www.nod32.pl

Moje strony to: www.poznajpana.org