[chrzescijanie] "Strzelanie" z wersetów

Witold Jurgielewicz wjur w poczta.onet.pl
Czw, 23 Lis 2006, 13:10:47 CET

Użytkownik Szymon Słomczyński <szymon w as.pila.pl> napisał:

>nie jest nic zlego miec inne poglady. kazdy moze byc na innym etapie,
>przezywac czy rozumiec co innego czytajac to samo. lubie dyskusje
>teologiczne i jak chyba kazdemu pozwalaja otworzyc oczy na rozne rzeczy.
>chodzi mi tylko o "zaduch" jaki czasem z nich bije :) i tylko o to.

(WJ)

No to się cieszę, że lubisz :-) A co do owego "zaduchu" - nie bardzo  rozumiem, skonkretyzuj proszę. Stwierdzenie, ze to "jakieś takie moje odczucie" to trochę mało. Przy okazji - włącz się w takiej sytuacji, "przewietrz", źle nie będzie.

>uwazasz ze zamieszczanie tu swiadectw czy rzeczy "niedoktrynalnych" jest nie
>namiejscu?

(WJ)

Nie, absolutnie nie, dlaczego? Jestem za. Po prostu myślałem, ze przeszkadza Ci dyskusyjny charakter listy. Ale to i owo sobie wyjaśniliśmy, nie zrozumieliśmy się wcześniej.

Witold