[chrzescijanie] "Strzelanie" z wersetów

Szymon Słomczyński szymon w as.pila.pl
Czw, 23 Lis 2006, 13:55:54 CET

----- Original Message -----
From: "Witold Jurgielewicz" <wjur w poczta.onet.pl>
To: <wspolnota w listy.kdm.pl>
Sent: Thursday, November 23, 2006 1:10 PM
Subject: Re: [chrzescijanie] "Strzelanie" z wersetów

Użytkownik Szymon Słomczyński <szymon w as.pila.pl> napisał:

>nie jest nic zlego miec inne poglady. kazdy moze byc na innym etapie,
>przezywac czy rozumiec co innego czytajac to samo. lubie dyskusje
>teologiczne i jak chyba kazdemu pozwalaja otworzyc oczy na rozne rzeczy.
>chodzi mi tylko o "zaduch" jaki czasem z nich bije :) i tylko o to.

(WJ)

No to się cieszę, że lubisz :-) A co do owego "zaduchu" - nie bardzo
rozumiem, skonkretyzuj proszę. Stwierdzenie, ze to "jakieś takie moje
odczucie" to trochę mało. Przy okazji - włącz się w takiej sytuacji,
"przewietrz", źle nie będzie.

hmm...pokaze kiedys na przykladzie bo ciezko to opisac :)...pozatym czasem
sie cos tylko "czuje" :)

>uwazasz ze zamieszczanie tu swiadectw czy rzeczy "niedoktrynalnych" jest
>nie
>namiejscu?

(WJ)

Nie, absolutnie nie, dlaczego? Jestem za. Po prostu myślałem, ze przeszkadza
Ci dyskusyjny charakter listy. Ale to i owo sobie wyjaśniliśmy, nie
zrozumieliśmy się wcześniej.

no :) to zrowe :) domysly to zla rzecz lepiej rozmawiac

Witold

szymon

czuwajcie ...
www.chrzescijanie.net 2006