[chrzescijanie] (brak tematu)

zaremba w poznajpana.org zaremba w poznajpana.org
Pią, 24 Lis 2006, 11:00:08 CET

On Fri, 24 Nov 2006 10:13:10 +0100, Proroczy <proroczy w wp.pl> wrote:

> Piotrze, nie rozpedzaj sie.
Nie rozpędzam się, po prostu korzystam z okazji, aby rozwinac temat i pobudzic
do myslenia. Najgorsza w kościele jest bezmyślność

> Moje pytanie ma gleboki sens.
oczywiście, zę ma bardzo głęboki, można by bardzo długo na ten temat pisac,
rozwijać różne wątki.
> Skoro roscisz sobie prawo wystapowac w "sprawach wiary", to musi to
> zawsze
> wnikac z jakiegos autorytetu. Jesli nie wynika z tego, ze masz udzielony
> do
> tego autorytet albo nim jestes to twoje wywody traca na pewnym znaczeniu.

No, to pokazuję własnie jak wyglądają "autorytety" udzielane przez rózne kościoły,
i pytam, który z nich jest rzeczywiscie autorytetem nadanym przez Boga, a nie
ludzkie organizacje, które i bez Ducha Świętego świetnie sobie radzą.
Byłem w tym, za dobrze wiem, że tak jest.
Jak to ktoś powiedział: "Posadziliśmy Ducha Świętego w ostatniej ławce i mówimy Mu
'patrz jak nam świetnie idzie'.

> To co napisales o sobie wszystko tlumaczy.
> Wiec temat uwazam za zamkniety.

OK, dzięki.
Pozdro