[chrzescijanie] Fwd: NObel z fizyki

stryjek0 w vp.pl stryjek0 w vp.pl
Sob, 7 Paź 2006, 14:58:30 CEST

Użytkownik Piotr Zaremba (PP) napisał:
> [...]

Proponuje dokladnie poczytac ksiege rodzaju a przekona sie szybko, ze
kolejnosc stwarzania jest tak samo zawila jak te wywody w artykule.Bo skoro
Bog stworzyl w pierwszy dzien dzen i noc , a dnia czwartego obiekty swietle
aby ten dziej oswiecaly , to cos tu nie gra. No i wogole to ocenianie
swojego stworzenia ,ze jest dobre, tak jakby Bog stwarzal na chybil trafil.

Pozdrawiam.