[chrzescijanie] Grzech z premedytacją

Janusz i Kamilka Lasz kjlasz w wp.pl
Pon, 23 Paź 2006, 14:17:42 CEST

To już mnie zamurowało. Jednym słowem Ty po zmartwychwstaniu spodziewasz
spotkać takich ludzi jak Ananiasz i Safira jak i wielu innych umyślnych
przestępców. Z pewnością nie spodziewasz się spotkać tam mnie, gdyż ja
nie grzeszę z premedytacją i tak nauczam, więc jestem zły. No cóż,
gratuluję Ci tak dobrego rozeznania.

Mirek

Mirku mnie niektóre teksty PISMA tez oburzają ale ccóz pisał Je
aposotoł.
1 koryntian
3,13	 tak też jawne się stanie dzieło każdego: odsłoni je dzień
/Pański/; okaże się bowiem w ogniu, który je wypróbuje, jakie jest.
3,14	 Ten, którego dzieło wzniesione na fundamencie przetrwa, otrzyma
zapłatę;
3,15	 ten zaś, którego dzieło spłonie, poniesie szkodę: sam wprawdzie
OCALEJE , lecz tak jakby przez ogień.

5,1	 Słyszy się powszechnie o rozpuście między wami, i to o takiej
rozpuście, jaka się nie zdarza nawet wśród pogan; mianowicie, że ktoś
żyje z żoną swego ojca.
5,2	 A wy unieśliście się pychą, zamiast z ubolewaniem żądać, by
usunięto spośród was tego, który się dopuścił wspomnianego czynu.
5,3	 Ja zaś nieobecny wprawdzie ciałem, ale obecny duchem, już
potępiłem, tak jakby był wśród was, sprawcę owego przestępstwa.
5,4	 Przeto wy, zebrawszy się razem w imię Pana naszego Jezusa, w
łączności z duchem moim i z mocą Pana naszego Jezusa,
5,5	 wydajcie takiego SZATANOWI na zatracenie ciała, lecz ku
ZBAWIENIU jego DUCHA w dzień Pana Jezusa.

Cóż Paweł chyba "ostro nauczał" dekalogu skoro takie rzyczy które nawet
u pogan miejsca nie maja w Zborach się zdarzają. Ciekawie tez jak to
wpływa na zbawienie grzeszących.

Pewnie nieśwadomie pewne rzeczy robili.
Tak jak Dawid nie świadomie Batszebę poderwał i nieświadomie planował
zabójstwo Uriasza.
Janusz Lasz