[chrzescijanie] wywiady

Tomasz G tomasz303 w wp.pl
Wto, 5 Wrz 2006, 16:08:43 CEST

Witam !
http://www.maranatha.pl/page/wydarzenia/194_grzesikowski.htm

Wywiady dla Dziennika Zacchodniego i Gazety Goleniowskiej

Musze napisac pare slow wyjanienia co do artykulu pt Pomoc Przechodnia (
Diennik Zachodni ) i akcji wydawania zup i chleba w sosnowieckim zborze
Kosciola ADS , pomysl gotowania zup dla biednych nie
jest do konca moj (ale jestem za nim calym sercem  ) takie jadlodajnie
powstaly juz wczesniej przy niektorych naszych zborach np w Bytomiu , u nas
incjatorem tej sprawy byla siostra Maria Zurawska a poparla go  siostra
Beata Glowacka ( nasza starsza zboru  ) bez jej pomocy oraz pomocy reszty
zboru jak tez innych osob z kosciola i nie tylko ,
nie bylo by tych roznych akcji w Sosnowcu i nie tylko , ja tylko troche
pomagam w miare moich mozliwosci czasem cos wymysle lub doradze tak jak
zawsze, teraz szukam dla nas taniego chleba -:)
Mowilem i mowie o tym wszystkim jesli mam wywiad tak jak o Bogu i jego
slowie , jednak w wywiadach sa tylko tak zwane " streszczenia" to sa prawa
prasy .
DZIEKUJE  BOGU I ZBOROWI ORAZ WSZYSTKIM I INNYM ZA SERCE I POMOC !
Serdecznie pozdrawiam !
Tomasz G.