[chrzescijanie] Odp: (brak tematu)

Eustachy Klarencjusz Scrubb sopelek2 w poczta.onet.pl
Wto, 5 Wrz 2006, 15:57:15 CEST

On 25 Aug 2006 at 10:42, Piotr Zaremba wrote:

> krowy
>
> 2. Jest oczywiste, że sama postać Antychrysta musi wyjść spośród
> Żydów
> i nie jest to tylko jakaś tam duchowa postać współczesnego świata, czy
> "całe zło"!!
> Antychryst musi wyjść spośród Izraela, bo inaczej nie będzie mógł
> wejść do
> świątyni,

Czyli dopuki swiatyni nie ma, to nie bedzie owego antychrysta, chyba ze
najpierw bedzie, a potem sobie zbuduje.

A nie moze tak byc, ze juz wszedl?

> [...]
> ma. Żydzi nie są odpowiedzialni "za całe zło świata", ale są
> odpowiedzialni za doprowadzanie już teraz do wypełniania sie proroctw
> Antychryscie, między innymi przez to, że nie tylko projekty, ale i
> większość elementów przyszłej świątyni jest już gotowa
> do wykonania i postawienia. nie jestem w stanie tłumaczyć wszystkiego,
> co
> sie w okolicach
> tego tematu pojawia, ale w samym Izraelu jest ogromnie silny ruch
> dążący
> do odbudowy świątyni, wiec wcześniej czy później do tego dojdzie.

Nie dojdzie, bo musza znalezc czerwona krowa, czy tam cielaka.

Smok Eustachy /wojtek sopel/
--
Eustachy Klarencjusz Scrubb: Sopelek2 w poczta.onet.pl
WWW: http://Soplandia.prv.pl/ http://ussnevada.prv.pl