[chrzescijanie] radio dla dzieci

Robert K. robert w chrzescijanin.pl
Czw, 21 Wrz 2006, 13:31:20 CEST

Witam

Ruszyla nowa stacja w interncie. Na dole wklejam list ze strony
www.info.chrzescijanin.pl

 Radio dla dzieci ruszyło
"Z przyjemnością przywitałem nowy kanał Radia Chrześcijanin, adresowany do dzieci. Jest to pierwsza taka inicjatywa w Polsce, gdzie poświęca się dzieciom (w mediach) 24 godziny na dobę. Duże gratulacje dla pomysłodawców. Nie tylko, że jest to 1 taka stacja dla dzieci, to dodatkowym atutem jest jej światopogląd
tzn. chrześcijański. Jako tata liczę, że moje dziecko z przyjemnością będzie słuchać programu, który powstał specjalnie dla niego.
W liście adresowanym do słuchaczy radia przeczytałem "Kierując się potrzeba odważyliśmy się uczynić krok do przodu. Wierzymy, ze z pomocą słuchaczy uda się nam zgromadzić jak najwięcej (wartościowych) płyt, które będziemy mogli emitować na tym kanale. Jeśli widzisz potrzebę takiej stacji, pomóż nam zbierać płyty lub na płyty dla dzieci. Zdajemy sobie sprawę, że nie będzie to łatwe. Powodem jest wciąż mała ilość dostępnych płyt o tej tematyce (w j. polskim). Postaramy się braki te, uzupełnić muzyką dla dzieci w innych językach. Zapewniamy jednak, ze naszym celem jest aby było jej jak najwięcej w j. polskim."
Zdecydowanie jest to dobry krok do przodu. Mam tylko nadzieję, że nie
ustanie redakcja w pracy nad rozwojem stacji dla dzieci. Dołączam się do apelu o pomoc w "zbieraniu płyt lub na płyty", bo jak można przeczytać na stronie Radia Chrześcijanin jest ich zaledwie 5 polskich i 4 w j. angielskim. Trzymam też za słowo pomysłodawców, że więcej będzie można usłyszeć piosenek w j. polskim niż w pozostałych językach świata. Jednocześnie sugeruje aby nie ograniczać się tylko do "wszechpanującego" w stacjach radiowych j. angielskiego. Jest dużo więcej języków na świecie w których to dzieci uwielbiają Boga. Moim skromnym zdaniem byłoby przyjemnie usłyszeć dzieciaków, które czczą swojego Boga w języku niemieckim, francuskim, hiszpańskim, chińskim, rosyjskim i wielu innych, gdzie tylko jest głoszona ewangelia."

słuchacz - tata

--
 Robert K.