[chrzescijanie] Skąd wziął się wszechświat? (0

Ania Paciorkiewicz anna.cynthia w gmail.com
Sob, 17 Lut 2007, 17:40:57 CET

Wierzę w wielki wybuch zrobiony przez Boga. Może dlatego, że lubię
astronomię, kocham fizykę i dużo o tym czytałam. Dla mnie wszystko co
naukowe koniec końców odowadnia Boga.

Cynthia